5 månader!

5 månader har gått sen våran Molly kom till världen. Tänkte att jag lägger upp lite bilder :)


Alldeles ny med pappa på BB :)



1 månad



2 månader



3 månader, hos farfar :)



4 månader



5 månader, nästan. Missnöjd i pyjamas och mössa :)



Åh jag får en riktig pirrkänsla i hela kroppen då jag sitter och tittar på alla bilder. Speciellt på bilderna från bb och förlossningen. Då var jag verkligen SÅ lycklig(och det är jag ju såklart nu också, så ingen missförstår..), men samtidigt var man ju lite rädd också. Allt var så nytt och spännande. Och det tråkiga är ju faktiskt att vi aldrig kommer att få vara med om precis samma sak igen. För första barnet kommer ju inte en gång till :)
Älskade hjärta!

Idag ska jag lämna Molly en stund till mamma(mormor), hade först tänkt ta med henne in till stan. Men ångrade mig då Sofie inte skulle ta med Theo, är ju som roligare om båda följer :)
Ska försöka hitta nå kläder till mig själv, som vanligt. Lyckas dock Aldrig. Utan kommer alltid bara hem med kläder åt Molly. Men försöka går ju iallafall!

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Malla

OJ vilken skillnad det är på utseendet nu när man ser bilderna sådär :) lilla sötisen! Hoppas att du hittar ngt fint i stan, själv var jag i förrgår och fyndade inte mkt alls...svårt i den här stan tycker jag!

2010-02-05 @ 10:05:55
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Ida

Hemskt mycket grattis! Ni har en jättefin liten prinsessa :)

2010-02-06 @ 02:37:40
URL: http://irankvist.blogg.se/
Postat av: Anna

Gud vad olik sig hon är på sista bilden! Men ändå världens sötaste!

Vi måste ses snart igen, är så mysigt med lillstumpan! Ok, du är ju oxå mysig=)

hehe

kram

2010-02-06 @ 16:16:27
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0