Blääääää!

Usch vad tråkigt! Blev ingen mammaträff igår, och inte idag heller. Idag har jag inte ens nån bil. Och så sitter ju förkylningen i fortfarande och jag törs inte fara till Angelica där det är ännu mindre barn än vad jag själv har. Men usch vad jag är less på att va hemma nu! Imorgon måste jag hitta på nåt. Väder, någon?! Man orkar ju inte precis gå ut i denna äckliga kyla. Fryser ju näsan av sig direkt typ!

Idag har jag ju även mammaträff på BVC.. Har dock aldrig varit dit, och det har jag mycket ångest över. Men det har alltid varit nåt som skitit sig. Kl 11 är en himla svår tid för oss nämligen.. Det är väl några gånger kvar än, så jag får se om jag ringer nästa vecka och hör om det är okej att jag dyker upp såhär sent i gruppen. Kan ju bli lite pinsamt, men vafan! Hon sa då förra veckan då vi var och tog sprutan att det bara var att komma, att gruppen var lätt att komma in i. Så jag får väl lita på hennes ord då... :)

Igår fick vi iallafall besök av Anna, så det var ju tur. Slapp vi sitta hemma hela långa dagen själva.. Tror faktiskt att Molly också blir uttråkad och less av att bara se mig en hel dag. hehe.
Idag får vi se om Sofie kommer hit, jag hoppas då verkligen det. Kan vi snora tillsammans ;)

Nu kommer snart Johan hem med lunch. Jag är dödshungrig! Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tyget är något som legat och skräpat i ett år, tror jag köpte det på ikea :) Mycket billigt där! Hoppas ni har det bra, kram!

2010-02-18 @ 15:49:46
URL: http://missmilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0