Mitt fina armband

Hallåj! Det blev en tidig morgon imorse med.. 20 över 6 började surrandet. Och då hade jag ändå hunnit ta henne till våran säng. För 04.30 hade hon tänkt göra morgon! Oj oj, illa :)
Är lite oroande det där, för förut har hon aldrig vaknat den tiden. Men nu vaknar hon nästan varje natt.. Igår var det 03.15! Men det är ju inte så att hon är ledsen och hungrig, utan hon ligger bara och surrar och sparkar med klarvakna ögon. Hoppas att det går över!
Har funderat på det här med välling kvällstid, men problemet är ju ändå inte att hon vaknar för att hon är hungrig. Så jag tror inte att det spelar nån roll. Får avvakta några dagar till och se om hon slutar med dumheterna :P

Idag ska jag och Sofie på stan själva utan barnen. Vi ska gå på systemet och kika på eventuella outfits till imorgon :) Kanske en kaffe också, vi får se!

Ska börja göra mig klar nu medans Molly sover.. Men ska först lägga upp en bild på armbandet som jag har köpt av den här tjejen. Kan verkligen rekommendera henne för hon gör fina smycken och till ett mycket bra pris!



Är svårt att få med alla detaljer på bild. Men på ringen står det MOLLY om det inte syns.
Jag har ju länge velat tatuera in hennes namn på min handled, men än så länge har jag inte vågat. Så då passar det ju bra med ett armband där istället! :)

Ha en bra dag allihopa! Hejs

Kommentarer
Postat av: Malla

Jättesnyggt!

2010-02-26 @ 10:25:43
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Cissi

Jätte-fint armband!! =)

2010-02-26 @ 10:47:11
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Skitsnyggt!!Jag tror jag måste härmas när jag får mina pengar,fast skriva Norah då såklart ;)



Skulle ni ut i helgen?Det ska vi.Var ju en månad sen nu och jag är verkligen taggad!:)

Kram

2010-02-26 @ 10:47:32
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Anna

Jättefint!

Frida är en kompis till en av mina kompisar och jag hade turen att vara på en av hennes smyckesvisningar innan förra julen:)



Jag har också smycken från Frida, ett halsband där det står Felicia på, är så nöjd :)



kram/Anna

2010-02-26 @ 17:48:49
URL: http://annasmirakel.blogspot.com
Postat av: Emmeli och Mio

Verkligen superfint armband!

Jag kanske också härmas, fast eftersom Mio kommer att präntas in på handleden för livet nästa vecka så får det nog bli ett Emmeli-armband :)



2010-02-26 @ 21:02:55
Postat av: Jennie och Norah

Jag höll heller aldrig på att hitta nåt på stan,så jag tackar gudarna att jag såg denna klänning!Har såklart en massa alternativ hemma men inget jag kände för att ha..:/



Vi ska vara hos syrran och det blir säkert Challenge.Vi ska gå ut innan halv elva så man slipper betala in sig :) Vart ska ni vara och vart ska ni ut? Kram och så kanske vi ses!

2010-02-27 @ 11:12:29
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Sandra och Lovis

Grymt fint! =)

2010-02-27 @ 11:16:01
URL: http://spikesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0