Nyfärgad

Sådär ja. Nu ser min skalle, eller mitt hår på skallen lite normalare ut. Men usch vad det är tråkigt att färga håret.. Kanske att man skulle raka skallen? ;)
Nja, jag tror nog att Johan skulle springa allt va han kan härifrån då, haha. Jag skulle nog fan springa själv också, eller kanske gömma mig i all evighet. Nåt sånt iallafall.

Idag har vi inte gjort mycket här hemma. Jag började dammsuga, och när jag var klar med ungefär halva huset så insåg jag att dammet och hund/katthåret osv fortfarande låg kvar på golvet. Full dammsugarpåse? Jajemän. Någon mer hemma? Nej nej nej.
Och dammsugarpåsar måste ju ändå va bland det värsta man kan köpa. Jag är alltid lika dum dock, så jag får nog skylla mig själv. Jag måste lära mig att spara paketet så att jag vet vad sjutton jag ska ha för några. Det brukar ta en evighet att hitta rätt, och nog har jag väl ändå roligare saker att ägna min tid åt.

Jag skrev ju att jag skulle lägga in bilder idag. Men jag tror att jag bryter mitt löfte och återkommer imorgon istället.. Har nämligen beställt ett armband som jag trodde skulle komma idag, men icket. Så det borde komma imorrn. Tänkte iallafall att ni ska få se det :)
Låter ju kanske inte så intressant. Men det är faktiskt en tjej som har gjort det åt mig!

Så som sagt.. Vi hörs imorgon då, med roligare uppdatering! Jag hoppas att jag hinner, men det tror jag.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0