Sjukling

Hallå. Det här är första gången jag sitter vid datorn sen fredagmorgon. Det är nog nästan ett rekord, hehe.
Minns inte när jag skrev sist, men det var nog antagligen ett tag sen.
Jag är nämligen sjuk.. Blä! Nu är det väl lite bättre, orkar iallafall vara uppe längre än en timme åt gången.
Hade över 39 graders feber igår. Idag har jag jag inte kollat febern, men känns då inte som att jag har det, så då litar jag på det :)

Johan for då och jobbade idag iallafall. Var meningen att han skulle vara hemma först, men jag ändrade mig i sista minuten. Det var riktigt hemskt igår, jag fick världens ångest då jag inte kunde vara med Molly eller ens orkade hålla i henne. Fyfan. Men nu är jag ju bara rädd för att hon ska bli sjuk också, det vore ju inte så jättekul. Hon kändes varm igårkväll så vi kollade tempen på henne, och då hade hon 38.2. Men hon verkade konstigt nog inte alls besvärad av det. För hon var då precis som hon brukar..

Så idag blir det väldigt lugnt här hemma.. Först och främst måste jag släpa mig in i duschen. Ser ut som ett troll i håret! Riktigt läckert kan jag lova :)

Har massa nya bilder på kameran också, men jag ids inte lägga in dom på datorn nu. Får göra det sen eller imorrn så får ni se.

Jaja, nu vet ni att jag lever iaf ;) Hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du kryar på dig!

2010-02-15 @ 14:19:20
URL: http://emmste.blogg.se/
Postat av: Angelica w

Hej, om du är frisk och orkar komma så ska jag ha mammaträff på torsdag =)



2010-02-16 @ 12:04:14
URL: http://angelicaw84.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej hopp!! Krya på dej,det är verkligen urtrist att vara sjuk och helst då man har barn,hus,man(?) att ta hand om.Härhemma rullar det oxå med förkylningar,segdragna! och lilleman kom hem från dagis med magsjuka.Blurk...men är mycke piggare idag,tur det.Så vila,drick mycket(av den alkoholfria sorten,fniss...)och vila igen,det är nog bästa medicinen.Kramisar från lilla jag.

2010-02-16 @ 14:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0