Snöööö!

Ja som säkert inte en enda piteo har missat har det ju snöat massor, massor här. Usch vad less jag är!
Vi tog oss dock ändå ut idag, tack vare att Johan var ledig. Annars hade jag nog inte farit ut med bilen om jag varit tvungen att köra själv...
Jag och Molly for iallafall till Emelie och fikade(Grattis igen på 24-årsdagen!), där blev vi i ett par timmar. Och det var riktigt trevligt.
Hon och David far förresten till Thailand på fredag och där blir dom i två hela veckor dom rackarna, så lite avis är man ju... Snart var det två år sen vi var där, tiden springer iväg!

Egentligen borde jag sova nu, för längesen. Men jag har inte tagit mig dit än. Smög in i sovrummet nyss för att hämta lite kläder efter att jag duschat. Och Molly sov så sött med armarna uppåt och benen utsträckta åt varsitt håll och som vanligt hade hon sparkat av sig täcket. Söta älskling! Ibland vill man bara ta en tugga ;)

Förresten, jag beställde en dunjacka här i fredags. Och lika irriterad och besviken blir jag varje gång då jag går in på sidan och ser att den fortfarande inte är skickad! Hallå!? Kom igen nu!
Det är faktiskt den tredje jackan jag köper den här vintern. Låter ju som att jag skiter pengar, men det gör jag verkligen inte. Nej jag har köpt en kappa, och en ful jävla jacka som jag ångrar bittert att jag köpte nu. Men men, lite sent att returnera sisådär 3 månader senare kanske? :P

Imorgon får vi besök av massa mammor och bebisar, det blir skoj! Kul också att Anna kommer hit, det var längesen!
Nu ska jag springa ner i källaren barfota och antagligen frysa av mig tårna. Nej riktigt så kallt är det förhoppningsvis inte, men nästan.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Saras

Haha joo, det gäller att vara med för vissa plagg går ju åt rätt fort :)

2010-02-03 @ 20:08:34
URL: http://saralundstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej snygg! Jag hann tyvärr inte komma förbi idag.. har haft full rulle med allt som skall fixas inför resan + sköta Kajsa :) Jag kommer förbi imorgon. Ring när du vaknar, men inte förrän nio :)

2010-02-03 @ 20:46:24
URL: http://emelielarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0