Söta lilla älskling.

Blev som jag sa en tidig läggning igår.. Jag la mig strax efter 9, riktigt välbehövligt. Däremot så har jag vaknat hur många ggr som helst inatt och kollat på klockan och såklart på Molly. Så riktigt utvilad känner jag mig faktiskt inte.. Steg upp gjorde vi strax efter 7, så nu ligger lillan och sover igen..
Idag har vi inga planer alls, mamma kommer förbi senare, men annars blir det nog bara lugnt här hemma skulle jag tro. Har en del ogjort som jag inte orkat eller hunnit göra under helgen som jag måste ta tag i. Typ att tvätta.. Det var längesen det var riktigt tomt i tvättkorgarna kan jag säga. Men det är fan svårt med en bebis i huset.. :)
Annars ser veckan ut såhär..

Tisdag - Fika hos Emelie
Onsdag - Mammaträff här och samtidigt ska Anna komma hit och visa lite inredningssaker som hon börjat sälja.
Torsdag - Träff hos nån med det andra gänget mammor, men vars vet jag inte än? :)
Fredag - ?

Nu kommer det lite bilder på Molly och en liten gåta! :P





Vackra barn!


Och så till "gåtan"... Vad tror ni att hon gör här??? :)



Hahah.. Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Hahaha!Så söt hon är på sista bilden!Jag gissar på att hon bajsar?:) Jag har också en riktigt rolig "bajs-bild" på Norah från då hon var nyfödd på mmin Pixbox.Hon blev alldeles skelögd när hon tog i :p



Absolut!Hojta till nästa gång ni ska partajja så hänger jag på.Vi får styra upp en riktig mammaferre tycker jag!

Kram

2010-02-01 @ 12:27:00
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Anna

ååh vilken sötnos hon är!

Var såååå längesen ja träffa er nu!

Klockan ett blir bra, men kommer som sagt gärna tidigare. Ja kommer vara i stan redan klockan åtta då ja ska till tandläkaren, så om ni inte har något för er kan ja gärna komma kring tolv (eller ännu tidigare, om ni nu inte har något för er) för då hinner ja ju mysa lite med er innan! Men om ni har mycket att göra så kan ja komma halv ett.

kramkram

2010-02-01 @ 17:22:55
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

För mig känns det också väldigt avlägset med utgång.Men hipsvips så står man ändå i kö nästa helg :) Nej skämt och sido.Vi kan väl dra en ferre närmare våren istället!Då är man även lite mer pigg och alert :)

Kram

2010-02-01 @ 17:42:10
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Anna

jaha, ja men det är lungt!

men hör som sagt av dig imorron så vet ja, då kanske ja hinner fara å träna oxå innan ja kommer till er.

kramkram

2010-02-01 @ 20:10:08
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej hej! :) Den är såå fin, jag är riktigt nöjd med den!! Snygg och nätt i modellen för att vara en dunjacka, som annars ju är så himla klumpiga, och riktigt varm är den också dessutom! Du kommer definitivt inte ångra dig ;)

2010-02-02 @ 08:57:00
URL: http://saralundstrom.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag har S :) Tänkt först också beställa både i XS och S, haha, just för att de ju är så irriterande om de inte passar (då man fått vänta länge dessutom)! Men då läste jag kommentarer på flera hemsidor att många tyckte den var lite tight i modellen, så jag chansade på S och den passade bra på mig då jag även vill kunna rymma lite tjockare kläder under också! :)

2010-02-02 @ 20:38:26
URL: http://saralundstrom.blogg.se/
Postat av: Sara

Jaa dom var rätt sega på att leverera :P

2010-02-02 @ 22:44:54
URL: http://saralundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0