Trött mamma

Jag är ju verkligen inte van det här med tidiga mornar. Och imorse blev det en sån. Molly slog upp sina stora blå precis klockan 6. Jag gick upp, gav henne tutten och la mig i sängen igen. Men det var en omöjlighet att somna om för hon låg och babblade och babblade.. Så den lilla damen fick som hon ville och vi gick upp.
Jag gav henne ju såklart mat, men som vanligt då hon vaknar sådär tidigt så är hon egentligen inte speciellt hungrig. Hon åt bara 130ml och brukar normalt typ hälla i sig 200ml på morgonen.
Somnade om gjorde hon strax efter 8, och då la jag mig faktiskt också, på soffan. Men då vaknade jag före 9 nångång av att hon babblade igen. Så jag gick upp och tänkte ta upp henne från vagnen, men då började hon gnugga sig i ögonen för att visa att hon ville sova mer. Så nu sover hon än.
Jag borde ju kanske ha gjort samma sak, men nu är jag ändå ganska pigg. Kaffet blev min räddning!

Då jag gick upp imorse var det förresten -28.2! Sjukt kallt med andra ord. Kollade igen för en stund sen och nu är det -25. Får hoppas att det blir lite varmare också.. Nu får man ju typ vara glad om det är -15/20. Rena sommarvärmen!
Vi ska iallafall till Johanna & Ozzy senare idag. Vet inte riktigt när det blir än, det beror på när Johan kan ta lunch. Men 12 eller 1 iallafall. Kändes ju faktiskt inte alls så lockande att bege sig ut i den här kylan, men samtidigt så är jag så less på att vara hemma och så saknar jag ju mina tjejer och barn! Får klä på Molly med allt hon äger typ. Och så ska vi ju faktiskt bara in och ut från bilen. Gå en prommis hade jag nog inte gjort.

Ska kika runt lite nu, och sen ska jag fixa Mollys gröt.. Vi hörs sen..

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ja dom är så söta och fina :) och grön kan ju båda könen ha så :D Allt bra med er?

2010-02-24 @ 12:04:33
URL: http://missmilly.blogg.se/
Postat av: Sofie

Joo han har mkt hår! :) Han är ganska exakt en månad äldre. 6 augusti kom han.



Vi syns ikväll!

2010-02-24 @ 15:25:35
URL: http://sofiea85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0