Tisdag

Tjosan! Idag är det ännu bättre med förkylningen.. Har t om varit ute och gått! Får väl se om det straffar mig senare, men än så länge känns det då okej. Jag hade mycket kläder på mig så det borde ha gått bra :)
Jag vill så gärna kunna fara både imorrn och på torsdag på mammaträffarna! Är inte alls så kul att sitta instängd hela dagarna..

Molly har haft en ganska jobbig natt inatt. Eller den har varit jobbig för mig, för henne vet jag inte.. Hon har jollrat på och surrat till och från i sängen hela natten. Och jag vaknar ju såklart, av minsta lilla ljud. Har stoppat in tutten hur många gånger som helst inatt, har faktiskt inte räknat. Men det jag kommer ihåg är att jag vaknade kl 5 av en något mer irriterad tjej, då ville hon minsann inte sova nå mer. Men jag gav inte upp utan tog henne till våran säng i hopp om att det skulle hjälpa, men icket. Hon somnade om till strax före 6 efter lite gnällande, så då var det bara upp!
Hon fick en flaska och sen la vi oss igen, och till slut somnade hon om, men det tog ett bra tag. Steg upp igen kring halv 8.
En natt såhär gör väl ingenting.. Jag har ju bara blivit bortskämd med att hon jämt har sovit som en riktig prinsessa på nätterna utan ett ljud. Bara hon inte får för sig nu att börja vakna den här tiden varje morgon.. Då kommer jag bli en riktigt trött mamma! Vi får väl se..

Skrev ju sist att jag hade en massa bilder på kameran.. Dom har jag lagt in nu, och självklart är det ju "bara" på Molly!
Fast jag var med på ganska många bilder också... Vi hade en liten fotostund här för nån dag sen. Så titta er less nu! :)






Såja, det var några :)


Molly fick låna farfars mössa! :)




Och lite sitt-träning.. Går ganska bra ändå :)


Nu ska jag se lite Förkväll.. Heeejs!

Kommentarer
Postat av: M

Hej! Tack för dina kommentarer, alltid kul! :)



Får se om jag ids lägga upp julbilderna, kanske nån, nån gång. Eller så får jag skicka dom bara. Slipper man fråga alla om lov först.. ;)



Ja vi har som sagt massor av snö här, är riktigt "hem(ma)trevligt". Förutom att dom som sagt inte kan hantera den så bra de stackars Stockholmarna.



Vilka fina bilder!! Är så kul att se när man sitter här långt borta och aldrig får träffa småsötnosarna. Verkar ha blivit en stor tjej nu! :)



Ni har inte funderat på att ta en Stockholmssemester i sommar eller så? ;)



Ha det fint! Och krya på dig, kram kram

2010-02-16 @ 18:59:11
URL: http://lifestylebymary.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh vad fina kort!

Började sakna lillstumpan!

Får se när ja kommer in till stan imorron, kanske ja hinner stanna en sväng oxå=)

kram

2010-02-16 @ 19:17:50
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/
Postat av: Cissi

Oj så fina kort! :) Vilken sötnos :)

2010-02-16 @ 19:25:53
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Jennie Lundgren

Vilka fina bilder - jättefina är ni båda två :)

2010-02-18 @ 11:56:51
URL: http://jennielundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0