Våran Fredag

Jani.. Då var nästan den här veckan också slut. Är förvånad att den faktiskt har gått såpass fort med tanke på att vi knappt har varit utanför huset! Hoppas på annat till nästa vecka. Nu är jag nääästan helt återställd från den här förbannade förkylningen och så kan vi ju hoppas att vi får lite varmare nästa vecka iallafall..
Imorgon har jag hört att det ska vara typ -30! Fiifan. Då stannar jag då inne.

Idag har vi haft besök av Sofie och Theo. Jag och Sofie gjorde det vi är mest duktiga på - surra och pimpla massor med kaffe! Herregud vad jag har druckit kaffe idag, tur att min mage börjat bli van! :)

Då dom for städade jag lite här hemma, som jag tycker att jag gör jämt. Och ändå ser det lika stökigt ut. Vad är problemet?
Sen då Johan kom hem så for vi till mamma och åt middag där. Lasagne. Riktigt gott var det! Och vi fick med oss hem en hel glasform också.. Nu blev jag lite sugen. Men kan ju fan inte börja äta lasagne kvart över 10 på kvällen. Det känns lite fel :)

Åh vad jag längtar till nästa helg! Min Lena kommer hem, äntligen! Och då ska vi faktiskt ta oss en fest. Det var verkligen längesen. Vi ska vara hos Johanna en massa brudar och som det blir kul :)
Sofie fyller ju lika gammalt som mig nästa lördag så det ska vi ju såklart också fira!

Oj shit, nu måste jag fan stänga av datorn. Jag tror inte att den kommer leva så länge till faktiskt.. Nu bränner jag mig nästan på den, och hur normalt är det?!
Ska skynda mig att lägga upp lite bilder först.. Så trevlig helg!


Molly diskuterar med Anna i onsdags :)


Fick faktiskt ha klänning, det händer inte så ofta. Sötunge!


Haha. Theo i Mollys mössa.. Så söt!


:)



Kommentarer
Postat av: Malla

Minns inte om jag har svarat, men nej jag var inte i torsdags, hade varken bil eller bilstol och kylan ville att jag skulle vara hemma och elda :P Men nästa vecka satsar jag på! :D

Skönt att du börjar bli frisk!



Och om du tar och skruvar lös lite skruvar på datorn och tar ut och rengör fläkten ska duse att datorn kanske skärper sig ;)

2010-02-19 @ 23:04:22
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Lea

jo det tycker jag, bara jag å angelica sis:P

ja för mig spelar det absolut ingen roll...om inte annat kan vi ju ses på stan ?=)kramar!

btw ..har jag missat eller hur stor var lillan på 5månaders kollen?=)

2010-02-21 @ 21:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0