April april!

Det var ett tag sen, har varken haft tid eller ork till att skriva här och när jag hade tänkt göra det för nån dag sen så fungerade ju inte blogg.se som säkert många redan vet. Nåja.

Jag minns faktiskt inte vars jag slutade senast, men kan väl börja med att berätta lite om helgen...

Fredag : Då blev det efter många om och men fest till slut, ingen av tjejerna var från början säker om dom skulle orka, även jag. Men vi slutade till sist hos Anna, och det var då mer än värt det. Hade jättetrevligt! Men när det var dags för utgång så fick johanna ett oroande samtal från hennes bror, så vi fick svänga förbi där hos deras mamma där det var världens liv. Polis och väktare och fullt med folk. Men johanna agerade vakt själv och till sist var i princip alla ute från lägenheten och vi kunde traska vidare mot krogen. Hade först tänkt gå in på toxic, men insåg ganska snabbt när vi stod där utanför att det inte var värt det. Lite folk och en timme kvar. Så vi gick på kalles och drack varsin cider och sen begav vi oss hemåt:) Här kommer lite bilder...




Lördag : Sov till ungefär 12, och när jag kollade mobilen så hade sofie skrivit nått sms och förmodligen hoppats på att jag skulle vakna. Men utan resultat:) Hon var nykter fredagen så alltså betydligt piggare än vad jag var. Vi hade iaf bestämt oss tidigare för att fara till krilles föräldrars stuga i jävre och sova där till på söndag, så dom var stressade och ville ha iväg oss tidigt. Men dom fick fara före oss så tog vi bilen senare kring 3 tiden dit. Där hade vi det mysigt med god mat och efterrätt. La oss dock rätt tidigt men mina ögon orkade inte hålla sig uppe så länge som jag kanske hade önskat:)

Nu har jag för ett tag sen kommit hem från stan, har varit med Anna. Och hon storshoppade:) Blev även en obligatorisk fika på rollan.

Längtar så mycket till i helgen när äntligen min lena kommer hem!


Kommentarer
Postat av: Lena

Men gud så brun och fräsch du är på korten gumman, jättefint :) längtar sååå tills jag kommer hem..är hos bror nu och kollar lite internet eftersom vårat inte funkar, ska bege mig hemåt nu..ha det bra vi cs på tors..Puss!!!

2008-04-01 @ 22:11:23
URL: http://lena85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0