Film & fruktsallad

Har hunnit vara väldigt aktiv på förmiddan, städat, diskat och renbäddat.. Man har ju som inget val när det är sånt här väder ute, för vem vill vara ute idag?!:-)

Igår gick jag in till stan för att prata med dom på gina om helgen, vi ska nämligen ha firmafest på lördag. Blir jättetrevligt tror jag! Fick dock inte så mycke info som jag kanske hade hoppats på, ingen tid är spikad än men det lär ju komma fram snart. Vi ska iaf vara hos Jennie, ska bli jättekul att få se hur hon har det. Har ju hört det ena och det andra om deras finfina hus ;)

På kvällen så for vi till Anna och Tommy för att se film. Jag och Anna hade hyrt 1408 tidigare på dagen så den skulle det bli.. Jag är ju inte direkt någon skräckfilmsälskare, men bestämde mej ändå för att ge den en chans. Riktigt läskig var den, men väldigt skum också.. Inte mycket verklighet, fast det är jag då bara glad för.. Tänk om den hade varit sann, ojoj! :-) Anna hade också gjort en såå god fruktsallad som jag passade på att äta innan filmen kommit igång, hehe. Hade hunnit glömma hur gott det faktiskt är, så det ska jag ta och göra nångång framöver!

Idag så fyller svärmor år, så vi ska dit ikväll och gratta henne..

Vill ha sommar!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Nej faktiskt inte. :) Jag frågade mamma men det var inte där ifrån. Dom har slutat göra sånna där.

2008-04-09 @ 15:49:53
URL: http://goldenheartt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0