Flyttplaner

Åh vilket härligt väder det är! Ska strax bege mej ut på en promenad :)

Som jag nämnt tidigare i något inlägg så var jag och johan riktigt sugna på att skaffa hus, men har nu insett hur dyrt det faktiskt är. Och egentligen är ju inte det någon stress. Vi hittade ju ett speciellt hus som vi blev jätteintresserade av, men tyvärr så hamnade inte det huset i våran prisklass. Så vi sket i det. Det var väl inte meningen helt enkelt. Men nu är jag så oerhört less på att behöva vara förbannad när man har tvättat och ska sätta in de rena kläderna i garderoben och byrån. Så vi har bestämt oss för att byta lägenhet... Ikväll ska vi och se på ett av alternativen som bara ligger i huset bakom vårat nuvarande. Alltså i samma bostadsområde, vilket är jätteskönt!
Det blir med sorg i hjärtat vi, eller speciellt jag flyttar från den här lägenheten. För den är jättefräsch och fin, med världens kanske härligaste bakong! Men det funkar inte att bo 2 st i den, det bara är så. Eller egentligen är vi ju 4 om man nu ska räkna med husdjuren :-)

Nu ska jag ut i solen!

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha skönt att man inte är ensam! Ja det är bara fint med mig, hur är det själv? Känner mig lite stressad inför flytten och inte minst på grund utav att det blir så galet dyrt att bo där.. Men så länge Johan behåller lugnet och ser framemot det så känns det bra för mig med, tror jag :) Ser att ni också har flyttplaner! Hoppas ni hittar något ni gillar.

2008-04-16 @ 16:27:26
URL: http://www.majaroslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0