Fredag

Skrev ett långt inlägg igår, som av nån konstig anledning bara försvann. Så då blev jag less och gav upp, gör ett nytt försök idag så får vi se om det funkar den här gången :-)

Igår var jag med tjejerna på Nodo och fikade, det var jättetrevligt. Har ju inte träffat några av dom på ett bra tag.. Och det får ju inte hända! Johanna, Johanna och deras karlar far till Kanarie Öarna nästa vecka. Är inte det minsta avis alls. Usch va tråkigt dom kommer ha!:p Nej, jag skojar ju såklart... Kan ju meddela att jag gärna skulle följa med dom, för här verkar det ju aldrig bli vår/sommar... Less!

Imorgon ska jag ju på fest med gina som ni redan vet. Men blev även bjuden till kvarters firmafest som dom naturligtvis också ska ha imorn! Men det ska jag lösa, kommer först att fara till öjebyn och ginatjejerna och senare bege mej iväg mot sjulnäs där dom andra håller till. Blir säkert jättetrevligt! Och då slipper jag dessutom gå ut vilket inte är någon höjdare, speciellt på kalles.. Det blir nog en toppenkväll! :-)

Idag måste jag traska in till stan för att bla köpa hårfärg.. Kan fasiken inte se ut såhär nå mer. Utväxt är aldrig kul!
Har dock lite planer, men det väntar jag med att berätta tills jag riktigt bestämt mej! :-)

Nu ska jag på mitt kära Ica! Tack för mej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0