Fredag

Åh, solen tittar fram idag också... Härligt!:)
Har inte hänt sådär jättemycket sen jag skrev sist... Igår var jag och fikade på rollan med Sofie, trevligt! Och i onsdags följde jag med Emelie till Frida Granström för att hälsa på henne och det lilla pyret Ailie. Vilken sötsak! Inte går det att komma ifrån att man längtar efter sin egen bäbis:) Nu lät det ju dock som att jag är gravid, men det kan jag upplysa er om - det är jag INTE! Man vet ju aldrig, som det kan börja spekuleras här i lilla pite ;)
Glömde tyvärr att ta med mej min kamera så blev inga bilder tagna, får bli nån annan gång!

Imorgon var det tänkt att vi skulle till Ikea. Jag, anna, tommy och johan. Men vi får skjuta fram det, för ekonomin är allt annat än bra just nu. Herregud vad pengar kan göra en deprimerad!
Vi måste ju då iaf dit innan den 1/7 för vi ska skaffa oss ett nytt databord och lite smått och gott till nyläggan.. Längtar!
Imorgonkväll ser det dock ut som att det blir fest. Är inte spikat än exakt vilka vi blir och vars, men det brukar lösa sig:)

Nu ska jag duscha och sen börja göra lunch till Johan.. Tack & hej!

Kommentarer
Postat av: Lena

Du jag hoppas att du för allt i världen inte har blivit hemmafru? nä Anna inte behaga mannen sådär..haha :) superväder här också, har ju jobbat inatt så jag vaknade 12.30..ha en bra dag gumman! Puss

2008-04-25 @ 13:32:47
URL: http://lena85.blogg.se
Postat av: Lena

Jasså tror du det, haha :)ja vet du vem jag prata me igår, ditt ex..danne johansson.. han var på olles igår..mohahahaha

2008-04-26 @ 13:30:07
URL: http://lena85.blogg.se
Postat av: Lena

du 10 år sen, du var väl typ 15? haha..ja det e ju som vanligt då med kläder. men nåt hittar du väl alltid :)

2008-04-26 @ 13:48:23
URL: http://lena85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0