Hejdå 105A!

Sådär ja.. Nu är lägenheten uppsagd och den 1/7 flyttar vi till huset bakom det här. Är riktigt skönt att inte behöva flytta så långt, nog för att jag antar att inte jag kommer få stå för bärandet av alla tyngre grejer men :-)
Det kommer kännas riktigt konstigt att flytta härifrån må jag säga...Vi/jag har bott här i nästan två år, min yngsta kusin bodde här före mej i drygt ett år och innan henne bodde min andra kusin här i hur många år som helst. Så lägenheten har funnits länge inom släkten! Men nu blir det slut på det :/
Fast fy sjutton vad jag längtar ändå, önskar och hoppas att vi får flytta in tidigare men sån tur brukar inte jag ha....
Ska köpa ny tv-bänk och nytt soffbord, har redan kikat ut vad jag vill ha... Måtten på tv-bänken stämde dock inte riktigt med väggen som den ska stå mot så jag vet inte riktigt hur det blir, ska se om jag hittat nån annan liiiite kortare. Annars tar jag den där ändå :-) Och så måste vi på ikea å köpa ett nytt databord, och när man ändå är där brukar det ju kunna bli en del annat också :P

Ihelgen kommer Emelie hem, blir jättekul! Var inte direkt igår jag träffade henne på hemmaplan så då blir det surr och mys! :) Ska ta det riktigt lugnt i helgen, har blivit alldeles för mkt fest och utgång dom senaste helgerna så nu jävlar :-)

Nu ska jag in i förrådet och gå igenom lite kartonger, är nog mycket som inte behöver vara kvar skulle jag tro.... Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Maja

Ser att det blev den, vad roligt för er :) Men är det Johan som är den kräsne i ert förhållande?! Haha, om jag hade haft sån tur - jag är extremt pedant och Johan skiter i allt :P

2008-04-17 @ 16:55:58
URL: http://majaroslund.blogg.se
Postat av: Maja

Haha på så sätt, jag tänkte väl :D

2008-04-17 @ 18:54:31
URL: http://www.majaroslund.blogg.se
Postat av: Maja

På Vero Moda har jag köpt dom, finns en kjol-variant också :)

2008-04-20 @ 01:58:41
URL: http://majaroslund.blogg.se
Postat av: Lena

Hörru du din lilla mutta. nu har jag internet igen :) Du ska bara vara tyst om att jag varit dålig på att uppdatera, vad är inte du då? nää skärpning fröken karlsson!!

2008-04-21 @ 21:16:04
URL: http://lena85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0