Helg och annat

Måndag återigen... Känns som att det är jämt! Någon som håller med?:)
Har inte skrivit nåt på hela helgen vilket jag ber om ursäkt för... Men det är väl iallafall tur att jag har ett liv och inte sitter här och skriver dagarna runt?!:-)

Fredagen spenderades hemma i tvsoffan och även i Sofie & Krilles soffa en stund. Blev inte mycket gjort den kvällen, men aj så skönt ändå!
I lördags började jag och johan dagen med att ta en biltur till antnäs möbler där vi hittade oss en tvbänk som vi beställde.. Grymt fin, och tro det eller ej - ändå billig! Sen for vi och åt lax & potatis hos johans föräldrar och sen begav jag mej hemåt och johan for till tommy för att sen fara på skotercrossen på kvarnvallen.. Jag slappade hemma en stund innan jag for iväg till Nodo för att fika med Emelie och Kajsa. Som förövrigt händer alldeles för sällan! Efter fikat styrde jag iväg mot annelund för att hälsa på Anna, sällskapssjuk som jag är. Vi såg en film som hette Helens små underverk. En sån film som man vet hur den slutar. Men trots det väldigt söt, en riktig tjejfilm må jag säga! :-)

Idag har jag varit duktig, som så många andra gånger!;) Har äntligen tagit tag i att putsa fönstrena. Nödvändigt, o ja! Dom blir inte så fina när man har en katt som sitter och duttar nosen mot dom hela dagarna :p

Imorgon ska jag på ett möte kl 10 och sen ska jag ut på tapetjakt! Hoppas att jag får med mej Anna som smakråd :-)

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0