Inredningsångest!

Ja herregud vilken djungel det är med tapeter nu... Hur ska JAG kunna bestämma mej!? Jag som för det mesta blir less på min inredning och mina möbler alldeles för fort. Det är nästan sjukligt! Vet inte hur jag nångång ska klara av att inreda ett helt hus utan att ha denna ångest krypande över mej? Jaja, det är ju inget problem jag ska ta itu med nu, men tanken skrämmer mej lite!
Har iaf hittat en fondtapet som vi ska ha i vardagsrummet, den är beställd och klar. Men nu återstår ju sovrummet... Är inte lätt. Är iaf tur att min sambo jobbar där han jobbar så vi får rabatt på dessa tapeter som jag mest troligt kommer bli less innan jag fått upp dom på väggen! :p
Är även väldigt sugen på att sälja vårat köksbord... Ja där ser ni! Det är inte mycket mer än 1 år gammalt och egentligen jättesnyggt! Rejält, och i valnöt. Meeen, nu har ju lilla jag kommit på att ett runt köksbord skulle vara hur fint som helst i vårat blivande kök! Så, någon som är intresserad? Kan ju fixa bild såklart! :-)

Nu blir det mys!

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad har du hittat för tapeter då? jag är också sugen på ett runt köksbord, såg ett så fint runt köksbord på EM som jag skulle vilja ha men det blir nog inget..kanske nån annan gång, :)

2008-04-22 @ 20:24:42
URL: http://lena85.blogg.se
Postat av: Lena

Jaha okej..Ska ni tapetsera om allt eller hur var det nu? är det ett runt vitt bord eller vilken färg är det? ska du ha nya stolar då lr? bordet köpte jag ju på EM och det kostade 2900 kr, men eftersom jag köpte det sita exet så fick jag 500 kr rabatt. :) ska du sälja det kan du ju slipa och olja in det så det ser fräscht ut :) längtar tills no kommer den 16 maj..puss

2008-04-23 @ 13:26:56
URL: http://lena85.blogg.se
Postat av: Lena

men gud det låter ju jättefint :) passar nog jättebra med ett runt bord för visst är det som ett hörn det ska stå i med en massa fönster runt om? som Sofie fast sepegelvänt? kommer bli så fint gumms :) jag la ju ut min lampa på blocket som jag hade i köket förut, du vet den med eklist och 4 lampor på rad, la ut det i förrgår och igår kom en tjej och kolla på den. Hon ska köpa den på fre för det e ju löning då så blocket kan jag verkligen rekommendera, köpte den för 600 och jag får 450 för den så det var ju bra..h

hoppas det löser sig med pengarna iaf, ni får bara inte banga ur!!!! Puss

2008-04-23 @ 15:50:54
URL: http://lena85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0