Lite av helgen

Hallå hallå! Har varit vaken sen halv 8 och oj vad jag hunnit med mycket... Är skönt att vakna tidigt! Nog för att vädret gör en lite sur men..
Helgen blev då lyckad. Fredagen var bara lugn och i lördags var jag ju på två firmafester.. Med Gina & Kvartersbageriet. Alkoholintaget blev väl lite mer än vanligt eftersom att vi aldrig gick ut, och det kändes igår kan jag lova. Har nog aldrig upplevt att mitt huvud har varit tyngre än igår.. Ajaj. Men det var det värt :-)

image43
image44
image45


image52
image53


Fler bilder finns på min pixbox! :-)

Nu ska jag ut i snöstormen... Hejs!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Söta pics. :) Hade ni kul då?

2008-04-14 @ 20:45:42
URL: http://goldenheartt.blogg.se
Postat av: Emilia

Ja, min födelsedag var toppen :D förutom att mina pengar försvann i mitt eget hus, det var mindre kul.

2008-04-14 @ 21:05:29
URL: http://goldenheartt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0