Smärta

Jag har verkligen blivit lat med uppdateringarna här märker jag. Ska försöka att skärpa mig!:)
Torsdag idag, så mycket snart helg. Halleluja! Idag har jag äntligen fått träffa och vara med min lena som kom hem till pite idag. Jättekul! Vi gick på stan (såklart, vad annars?), fikade och köpte klart alkoholen till på lördag.
Och jag ska pröva nått nytt, hör och häpna! Istället för öl och cider som jag alltid dricker så köpte jag vin! Vi får se hur det går. Sist jag drack det så gick det verkligen inget vidare, men det var i mina yngre dar när jag kanske inte riktigt förstod att vin är liiite starkare än cider :-) Så förhoppningsvis har jag lärt mej en läxa och så går det galant på lördag. Vi får väl se;)
Imorgon ska jag till lule och träffa min andra favvotjej Emelie, har dock ställt in mej på att inte shoppa så mkt. Det enda jag egentligen behöver är faktiskt nya skor. Men den största anledningen till att jag far är ju inte för att shoppa så hur det än blir med det så får jag ju ändå umgås med min nuvarande plugghäst till vän!;)

Annars händer det inget särskilt. Har fått stora problem med min nacke, vet inte vad som kan vara fel. Men så fort jag rör på huvvet så ilar det till i nacken och dunkar i pannan och bakom ögonen. Inte vidare skönt kan jag lova. Johan tycker att jag ska göra som han, nämligen fara till en kiropraktor.. Men, det låter himla farligt så jag vet inte om jag vågar det... Hmm:/
Ska ta en alvedon nu och hoppas att det släpper för en stund iaf..

Trevlig helg, snart! Hejs:)

Kommentarer
Postat av: Lena

haha vi tänker fan lika, jag hade tänkt fråga samma sak, måste också int till stan ang klädvalet :)

2008-04-04 @ 21:00:41
URL: http://lena85.blogg.se
Postat av: Lena

jadu jag kan ju försöka komma ihåg att ta med minneskortet imorgon och komma förbi dig, sen stoppa in det i din dator :) hörs imorn babe! Puss

2008-04-06 @ 22:10:19
URL: http://lena85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0