Tillbaka till verkligheten

Jahapp, då var det måndag återigen.. Men denna måndag är inte som dom senaste 10 måndagarna. Nu är det slut på mitt sommarvikariat och det har redan börjat klia i fingrarna. Nog är man rastlös alltid, oja. Hoppas på att jag får mycket vik i höst, eller ännu bättre vore det ju om man lyckades få fast nånstans. Speciellt med tanke på mina å johans planer... Jag vill, jag vill! Är helt sjukt kär, SKA ha!!!

Helgen har varit bra, tog det lugnt hemma i fredags förutom den lilla svängen jag var förbi sofie som hade sällskap av johannorna. Där surrades det som vanligt:) och i lördags tog jag mej en liten fest tillsammans med tjejen med det vackraste namnet - Anna! ;) det blev en lyckad tillställning som började med alldeles för mkt ölspel och sedan slutade med mycket dans och skratt. Var tyvärr väldigt dålig med kameran pga slut batteri. Så ni får helt enkelt låta fantasin flöda :p
Igår blev det en skön bakisdag med den ultimata dagen-efter-pizzan, och ett besök hos min kära mormor i ä-byn.

Ska ta och dra fram dammsugaren och städa bort lite amie och siggepäls som ligger fulla golvet. Dessa hårlösande krabater! Hör av er om det händer något idag, hejs:)

Kommentarer
Postat av: Lena85.blogg.se

Vad har nu hänt då? Längtar tills ni kommer :)

2008-08-25 @ 20:37:43
URL: http://Lena
Postat av: Maja

Ja, folk kan nu vara trångsynta.. Huvva!

Helgen var toppen :) Hur var din? Kram

2008-08-26 @ 22:45:29
URL: http://majaroslund.blogg.se/
Postat av: Maja

På så sätt :) Ja jag trivs toppen, det känns kul att pröva på något nytt! Hur går det för dig på arbetsfronten?

2008-08-28 @ 10:22:57
URL: http://majaroslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0