Tripp till Gävle

Sitter och väntar på att filmen som går på 3:an kl 21 ska börja.. Johan spelar xbox i hopp om att ta sig upp till den ranking i tennisspelet jag har.. Haha! Han ligger på 61 och jag 3, det ni!:-) Jag har blivit en riktig nötare, är t om så illa att jag brukar ha träningsvärk i händerna och ont i ena tummen dagen efter...

Den här helgen har sprungit förbi som alla andra... Blev en lååång tripp till Gävle igår, Johan skulle dit för att köpa en bil. En gammal "raggarbil". En skönhet enligt många men absolut inte enligt mej må jag säga! Det var ingen lätt match att åka 70 mil i en sån där bil. Skulle ha behövt rejäla hörselskydd eller iaf öronproppar!:p
Vi startade från gävle 17.30 och var framme i lägenheten ungefär 04.15. Dock så stannade vi ju och åt i sundsvall och sen stannade vi även hos Lena och Anders i umeå ett bra tag. Hursomhelst, det är då verkligen ingenting jag vill göra om. Men hade ju oroat ihjäl mej om lillgubben skulle ha kört hela den där långa vägen själv..


Johan i bilen på Ikea i gävle:)

Nä får ta en bättre uppdatering nån annan dag... Nu har ju filmen börjat! Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0