Söndag

Jaha, då har en till helg snart passerat... Fy bubblan vad det går fort!
I fredags blev det en härlig hemmakväll som planerat, är alltid skönt att varva ner med det efter en arbetsvecka. Och igår så var jag på födelsedagsfest hos Anna. Väldigt trevligt med nästan alla tjejerna samlade!:)
Det bjöds på tårta och fika vilket aldrig är fel. Sen slank det ju även ner några öl och cider som beräknat :p Utgången blev på 1906 där det var proppat med folk! Antagligen för att det var sista gången för i sommar med uteserveringen, usch vad trist... Har riktig jävla ångest för att sommaren i princip är slut. Känns knappt som att jag fått nån sommar överhuvudtaget.. Den enda gången det har lyckats vara fint väder på en helg är väl pdolhelgen.. Och då hade man ju inte precis tid med att ligga ute. Nä nu väntar bara hösten vintern och kylan... Blä!

Egentligen har jag himla mycket som jag skulle vilja skriva, men det är jävligt svårt med tanke på att vem som helst kan läsa. Funderar starkt på att gå och köpa mej en hederlig jävla dagbok istället, för i den kan ingen annan än jag själv läsa. Skulle behöva skriva av mej känner jag. Är nog därför jag varit väldigt dålig på att blogga den senaste tiden, det har varit så mycket annat som jag haft i tankarna.

Ska strax lägga mej och se en film som jag har hyrt. "27 dresses". Väntar bara på att johan ska se klart hans film, sen är tvn min! Hehe lite udda kanske att vi inte ser film tillsammans, men såhär blir det när jag hatar actionfilmer och han som det så fint kallas - tjejfilmer..:-)

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Fredric

vilken fin blogg du har anna :)

2008-08-12 @ 02:06:12
URL: http://stekhet.webblogg.se/
Postat av: Lena

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=2893

2008-08-12 @ 23:51:51
URL: http://lena85.blogg.se/
Postat av: Anna

Tjabba! Fick just höra att det kanske visst är 1906 även i helgen. men vet inte om det bara är rykten, får hoppas att det stämmer=)

2008-08-13 @ 20:58:23
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0