Gott nytt år!!

Skriver en snabbis här då jag ändå är hos mamma... Är grymt less nu faktiskt på att inte ha nått internet, är ett himla bra tidsfördriv då man har lite å göra.. Men snart så!

Har duschat här hos mamma eftersom att vi numera inte har någon dusch i huset, har nämligen rivit ut hela badrummet. Blev ändrade planer, vi tar tag i renoveringen där nu istället. Inte mig emot dock :)
Är ju inte så kul just nu, men förhoppningsvis så blir det ju fint sen så det är bara bita ihop!

Imorgon är det nyårsafton... Då ska vi vara hos johanna och tomme efter många om och men! Men till slut löste det sig, och jag tror det blir bra :) har beställt catering från tommys kök.. Oxfilé och gratäng.. Mums! Sen blir det lekar och sånt..

Mmmm, nu luktar det nybakade bullar i hela lägenheten, Dags att smaka! :)

Gott nytt år mina vänner! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

jaa vi måste verkligen ses snart. väntar bara på att alla helger ska vara över så ja börjar jobba normalt igen, har jobbat som en dåre nu, och till veckan blir det ännu mer! men vi får ses så fort som möjligt=)) kramkram

2009-01-01 @ 17:30:12
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0