Äntligen!

Som jag har väntat, nu är äntligen min kamera klar från lagningen... Ska och hämta den snart!:-)
Så då Lena kanske jag kan ta lite mer bilder!

Sitter å häller i mej en massa kaffe nu och mumsar på lite kakor... Nyttiga jag, eller så inte:P
Tror att jag ska fara med Amie till Ronja, johans föräldrars hund... Dom har en bur ute där hon trivs som fisken i vattnet... Hon gillar nämligen inte att vara hemma själv, och då kan jag slappna av desto mer också... För ibland får hon för sig att gnaga på det ena och det andra här hemma, buse!:-)

Återkommer senare med uppdatering! Ciao!:-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att kameran e fixad :) ska lägga upp en bild ikvöll på en magasinhylla jag köpt, jättefin e den :)

2008-02-07 @ 18:05:36
URL: http://lena85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0