Bingolotto

Puh, vilken dag... Har jobbat på kvarters idag, och jag skojjar inte när jag säger att jag höll på svimma!
Fyyyyfan vad folk det var, och ingen frukost hade jag hunnit få i mej! Smart av mej, nja... Är väldigt glad för att jag bara jobbade 4 timmar idag, hade inte orkat nåt mer... Har sprungit som en tok hit å dit. Det där med att bygga större var inte så lyckat... :P
Efter all stress när jag äntligen fick börja traska hemåt så svängde jag förbi solariet och la mej där, oj så skönt! Somna hann jag också göra, vilket inte är så ovanligt!:)

Nu har jag just ätit en välförtjänt räkmacka och ska strax gå och duscha.. För klockan 18.05 måste jag befinna mej hos sofie och krille för då börjar bingolotto! Haha... Vilka nördar vi är!:-)
Laddade upp med en fet godispåse igår som jag iofs har hunnit plocka lite från, men den ska då me! Sen efter bingolotto ska vi ju självklart se melodifestivalen!

Ha en trevlig kväll allihopa! Och vem vet, jag kanske blir miljonär idag!!;-)

Kommentarer
Postat av: Maria Lidman

Hej Anna ,får en äldre dam skriva ?.Jag läser att ni skall resa bort.Men inte är väl du ,som själv är Skorpion
rädd för spindlar ormar mm.Ha en bra resa med mkt sol och bad.Hälsn Lenas mamma.

2008-02-24 @ 15:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0