Bokat och klart

Hallå! Sitter och småkikar litegrann på efterlyst medans jag skriver...
Johan är och tränar som vanligt... Att träna innebandy 4 dagar i veckan + dessutom spela en eller två matcher per helg kan inte vara nyttigt! Tur att säsongen snart är slut då :-)

Idag har jag och johan haft en heeel dag tillsammans, han har nämligen varit ledig idag eftersom att han jobbade i lördags. Det var verkligen uppskattat. För nu har vi bokat klart alla hotell på hela resan... SKÖNT!
Blev dock inte riktigt som vi hade tänkt oss, men det är då bara vårat eget fel som har dragit ut på det så länge.. Vi hade ju tänkt att iaf boka in oss en till natt på det första hotellet som ligger i Ao Nang. För som det är nu så har vi bara två nätter där och det kommer nog kännas stressigt, speciellt när det är dom första nätterna från det att vi har landat. Men vi ringde idag, och det var fullbokat. Typiskt...
Så nu blir det så att vi bor två nätter i ao nang, fyra nätter på koh lanta, tre nätter på phi phi och så avslutar vi resan med fem nätter på karon beach i phuket!
Har fortfarande inte förstått att vi verkligen ska fara.... Känns helt sjukt! Som sofie sa "jag kan då inte ens fatta att vi har varit där!" haha :)
Nä nu är det verkligen nedräkning.... 1 vecka och 5, snart 4 dagar kvar!!:-)

Imorgon ska jag på stan med sofie. Tittade lite snabbt på en tunika på gina i tisdags, så ska kika lite närmare på den imorrn har jag tänkt. Och så blir det ju självklart ett besök på rollan för en kopp kaffe!;)

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Lena

Tack gumms..haha han säger int så mkt han läser den ibland så..det var hans våffla jag tog kort på :) johan kan va en tönt! :)

2008-02-21 @ 22:10:03
URL: http://lena85.blogg.se
Postat av: Lena

Du som inte skulle köpa nåt innan resan! :) du kan ju shoppa där, eller varför inte sy upp en tunika? dom är ju duktiga på att sy..:)

2008-02-21 @ 22:12:27
URL: http://lena85.blogg.se
Postat av: Lena

Nä ja kommer nog inte..mamma jobbar hela helgen och pappa ska fara och åka vasaloppet så det känns inget kulnär jag knappt får träffa dom:(

2008-02-23 @ 10:56:57
URL: http://lena85.blogg.se
Postat av: Jane

hade samma bekymmer me träningar här... det suger, men får fängsla dom i sängen ;P

2008-02-23 @ 12:36:17
URL: http://janemargaretha.blogg.se
Postat av: lena

nä det tror ja inte..mamma o pappa kanske ska komma ner nångång i början av mars..men annars kommer jag väl hem efter att ni varit i Thailand :)

2008-02-23 @ 16:48:18
URL: http://lena85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0