Dopdagen

Sådär ja, nu har jag sett klart världens bästa serie.. One tree hill!
Hjälp vad spännande det är!:-)

Idag har jag som sagt varit på dop, mysigt! Fast det där med att sjunga i psalmboken är inte riktigt min grej... Blev inte många pip:P
Efter själva dopet i kyrkan fikade vi på kyrkcenter och sen blev det middag hos mamma... Mycket mumsigt!
Här kommer ett kort på mej och Jolina... Eller rättare sagt Ella Jolina Linnéa!:-)
Jag är grymt lejd, men det bjuder jag på!


image6


Sötungen ville suga på mitt finger istället för på tutten, mumma!:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack gumman..din blogg e också bra, e kul o läsa va du gör på dagarna :) PUSS

2008-02-03 @ 21:51:44
URL: http://lena85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0