Ett litet tack

Tänkte i det här inlägget börja med att skriva hur lyckligt lottad jag är som har min älskade mamma, min kära pojkvän och alla mina fantastiska vänner!
Ni betyder så oerhört mycket för mej! Tack för att ni alltid finns vid min sida och ställer upp i vått och torrt. Jag är evigt tacksam för det!
Jag älskar er!

Jag lovade ju att jag idag skulle tänka speciellt mycket på mina närmaste, så därför kan det här inlägget kanske bli lite känslosamt... Men det är ju alla hjärtans dag, och det är väl det som är meningen med den här dagen!?:-)

Under åren har jag hunnit vara med om mycket. Jag har blivit sviken, och förlorat vänner som jag trott stått mej närmast, jag har blivit sårad och ledsen. Men när det har hänt har jag ändå lyckats ta mej upp igen. Och det har jag er att tacka för!
Jag är oerhört glad för att jag träffat "nya" vänner. För ni har lärt mej mycket. Ni vet vilka ni är!:-)
Utan er hade jag nog aldrig orkat stå upp för mej själv, eller vara lika stark. Men jag klarade det med eran hjälp.
Tack, tack, tack!

Jag är iallafall väldigt lycklig i livet jag lever nu. Det är underbart och jag njuter av varje sekund!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fint skrivet gumman..känner mig träffad :)jag saknar dig jättemkt!!! och Piteå..blir så himla glad när jag är hemma i Piteå, saknar mamma o pappa o alla vänner !!

2008-02-14 @ 19:26:14
URL: http://lena85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0