Fettisdag

Godkväll!

Nu är jag väääldigt väldigt trött, så ni får ursäkta om det här inlägget blir lite skumt!:)
Gick och la mej halv 10 igårkväll men utan resultat, somnade inte förrän närmare ett ändå... Har nämligen gått upp 03.00 imorse(inatt) för att sen fara till kvarters 04.00... Är ju fettisdag som nog dom flesta vet, så av den anledningen var jag vaken så tidigt... Har jobbat i nästan 13 timmar i sträck och det är INTE min kropp van, säkert inte många andras heller för den delen!:-)
Men dagen har iaf gått relativt bra, betydligt bättre än förra året! Men det beror nog på allt det stora utrymmet vi har nu, förut har man ju nästan fått stå på varann. I år har vi tillverkat och sålt lite drygt 7500 semlor... Inte illa va?:-) Är nog säkert svårt att förstå att det verkligen går så mkt för er som inte har någon vana från bageri, men så är det!

Den här semlan såg ju god ut, men inte lika god som dom jag har gjort idag!:-)

image8


Nu ska jag krypa ner framför tvn.... Hej så länge!:-)

Kommentarer
Postat av: Maja

13 timmar? Det lät inte nådigt! Hur gick det med dop-presenten? Hittade du något sånt där halsband eller hur blev det? :)

2008-02-06 @ 16:16:53
URL: http://www.majaroslund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0