Jobb och kalas

Nu har vi äntligen kommit hem!

Har först varit och jobbat på kvarters, och efter det var det bara hem för att byta om och sen bege sig till Birgitta(johans moster) på 60-års kalas:-) Därifrån har vi inte kommit hem förrän nu. Är jävulskt trött, så nu ska vi lägga oss å se en film med varsin chipspåse:P Ska se "Härmed förklarar jag er Chuck och Larry".
Tror att den är riktigt rolig!

Igår blev det nån öl och cider hos johanna och sen gick vi ut på kalles. Hade riktigt trevligt! Fast det var ju ändå inte samma avslappnade känsla eftersom att jag var tvungen att ta det lite lugnare med tanke på att jag skulle jobba idag, men det var samtidigt skönt... Avslutade sen kvällen på adana. Det bästa!:-)

Imorgon ska vi på dop, det blir nog jättebra... Har inte varit på dop sen -93 tror jag. Och det var ju inte direkt igår:-)

Nu ska vi se filmen... Jag återkommer!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0