Let´s dance

Sitter och ser på Let´s dance... Har en myskväll hemma alldeles för mej själv. Johan är i lule på innebandymatch och Amie är i öjebyn. Sigge är ju dock hemma, men han sover mest bara!:)

Idag har jag sprungit en sväng på stan för att lämna tillbaka en scarf som jag köpte för nån dag sen, onödigt inköp av mej. Kring tolv var jag och hämtade mamma från jobbet och så for vi och gjorde lite ärenden... Sen bjöd hon mej och johan på mat från ängeln när han hade slutat.. Jag åt en blandsallad. Mycket gott!

Blir en riktigt lugn helg känner jag... Morgondagen kommer nog även den att spenderas framför tvn, det är ju melodifestivalen!!!

Får ta igen mej nästa helg, för då har jag nämligen lovat thailändskan sofie att vi ska gå ut!:P Och dom negrerna kommer förövrigt hem på söndag. Det ska bli kul, fast ändå inte! Lär ju känna mej som ett lakan när jag är med henne. Men jag får ju snart komma hem brun också... Är nämligen bara tre veckor kvar tills vi far på tisdag! Känns grymt overkligt:-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har också myskväll förmig själv..kul kul :) vilken tid e melodifestivalen imorn då?

2008-02-08 @ 21:51:38
URL: http://lena85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0