Måndag

Godkväll kära bloggare!

Har just kikat klart på design simon och tomas... Herregud vad dom brassade på med färger i detta avsnitt! Limegrönt i datahörnorna och orangea väggar:) Blev ju en grym skillnad motför hur det såg ut före. Men inte direkt i min smak ändå...

Idag har jag gjort lite ärenden på stan, har köpt välbehövliga grejer både inför resan och annars. Jag kommer på grejer hela tiden som jag måste köpa och ta med mej innan vi far. Blir galen på mej själv snart! Efter stadsrundan gick jag och solade solarium. Måste ju försöka vänja huden lite:) Vissa säger att det inte hjälper men av egen erfarenhet så tycker då jag att det gör det! Självklart kommer jag säkert bränna mej ändå men det känns ändå bättre att ha solat lite innan.

Till middag idag åt vi kyckligfilé och ris. Riktigt gott! Fast egentligen borde vi kanske äta något mer svenskt innan vi far och inte hålla på och äta massa kyckling, för det lär det ju bli i överflöd i Thailand! Men det är ju SÅ gott!:-)
Efter maten tog jag även äntligen tag i att hämta väskan jag ska ha till resan. Tack Emelie för lånet!

Imorgon är det dags för att färga håret igen... Herregud det växer ju som gräs!!

Nu kom johan hem från träningen så ska umgås lite med honom... Hejs!:)

Kommentarer
Postat av: Lena

Såg oxå på Design Simon o Tomas och jäklar vad färg det blir, tyckte inte det var snyggt med den där gräsligsa fondväggen. Hade dom kommit och gjort om våran lägenhet sådär skulle jag göra om det direkt..haha..tjejen såg lite tveksam ut till det också..aja ska dra mig mot
duschen nu, ska på stan imorgon och kolla in en ny affär som öppnar istället för Vero Moda..Rut mfl heter den,vikket jävla namn alltså, får se om det är nåt att hänga i julgranen :)

2008-02-25 @ 21:38:01
URL: http://Lena85.blogg.se
Postat av: Maja

Okej, ja lim sliter väl mindre än att sy iallafall.. Jag har inte någon klockren hårkvalitet direkt :/ Men vilken färg brukar du beställa till ditt hår på afrocare? Jag har ju blonderat mitt hår med en massa slingor nu men har fått höra att det är lättare att hitta rätt färg om man är brunett.. Vet inte om jag ska färga brunt innan jag beställer löshår. Vad tror du?

2008-02-26 @ 09:48:50
URL: http://www.majaroslund.blogg.se
Postat av: Emmeli

Tack Anna :-)
Magen har dock växt mycket mer sen den bilden..Gah! Börjar bli en riktig tjockis nu :-)

Läser att ni ska fara till thailand! Gud så himla roligt. Är inte alls avis.. :p
När ska ni åka dit?
Och hur gick det på husvisningen?

2008-02-26 @ 12:28:55
URL: http://www.emmeliwikman.blogg.se
Postat av: Maja

I see! Det lät klokt.. Hur länge sitter limmet? Jag är mindre blond, eftersom att jag bara slingat så är det mörkare i hårbotten och i underhåret men förövrigt är det rätt ljust nu när jag kört med silverschampo :)

2008-02-26 @ 15:39:01
URL: http://www.majaroslund.blogg.se
Postat av: Maja

Ja precis! Har sett att det är gula toner i de flesta färgerna och det är något jag helst undviker :D Du hade ju jättefint hår på bilderna, men jag är nog några blonderingar bort till det resultatet..

2008-02-26 @ 16:54:27
URL: http://www.majaroslund.blogg.se
Postat av: Maja

Nu har jag köpt ett slingpaket så att jag ska få en jämnare blondfärg även i underhåret, så förhoppningsvis är det bara det som behövs :)

2008-02-27 @ 16:12:40
URL: http://www.majaroslund.blogg.se
Postat av: Emilia

Ja, det är sant. Men som sagt så vill hon ju synas och höras :P Hennes röst är bara så grymt jobbig. Alltså om det var så att man var "känd" för att höras och synas här i Piteå hade man nog inte haft så bra rykten för alla vet ju vem alla är typ. Men bara för att Gynning är så jävla snygg & rolig (ibland) så det är väldigt få som ogillar henne bara för det, inte så att dom visar det iaf.. För hon har skinn på näsan & vet vad hon vill. :P

Jag hade nog kunnat byta ut henne mot mej, fast som bara utseendet & att få resa som hon gör. :D Man börjar bli less hennes gaphals, lite för omogen tkr jag för att vara 30 bast.

2008-02-27 @ 19:50:45
URL: http://goldenheartt.blogg.se
Postat av: Emilia

jo nog är det kul att packa upp kläder :D blir bara dyrt. ;) men nog blir man less efter ett tag, men det får man ta. inte roligt alla gånger.. jag hann inte stå i kassan så mkt :(

minns inte riktigt vad hon hette. hon är då inte kvar länge, brunhårig iaf. typ som skeå! tyckte bara hon var konstig, pratade nästan aldrig så jag kände mej inte så välkommen från henne vissa dagar.. hon sa liksom nästan aldrig hej eller hejdå bara pekade på vad jag skulle göra.

2008-02-27 @ 20:22:09
URL: http://goldenheartt.blogg.se
Postat av: Emilia

haha :D jag tror gynning spelar över väldigt mycket, så där är hon nog inte egentligen, inte lika flammsig. men det är ju bara för att det är hennes program och att hon är i tv, men lite borde hon väl tänka tkr man.. ja precis, vem ger ungar råa köttbullar? men hon hade ju aldrig lagat korv ens. :P men tror hon bara säger så för att spela lite dum för så dum kan man inte bli.


ja, förkväll var så bra :D men det var mer seriöst, där skulle hon inte få flamsa lika mkt tror jag. hon passar dock mer i kort hår, hon ser så flickig ut i långt, dessutom är det risigt. :P
Bara för att hon träffa Victoria Silverstedt så blev hon ju helvild och började flamsa och pussa, så löjligt. :P Aldrig ens tyckt Victoria är snygg, hon ser ut som en transa, fy vilken stroppig brud. :D

2008-02-27 @ 20:35:42
URL: http://goldenheartt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0