Nattprat

Hejhopp! Här sitter jag mitt i natten nästan och tittar runt på olika hotell i Thailand eller speciellt på Karon Beach. Har inte hittat det perfekta än. Eller rättare sagt, kan inte riktigt välja..:-)
Om än jag inte kräver värsta lyxhotellet så vill jag ändå bo fräscht och fint där jag kan känna mej trygg och där jag törs sova.
Dom säger ju att man vänjer sig med ödlor i taket och alla småkryp... Men jag undrar hur det kommer gå för mej, för krälande djur och insekter är bland det värsta jag vet! Det blir nog spännande :-)

Imorse gick jag upp kring 10, och så gjorde jag mej klar och sen for jag in till stan för att köpa frans och ögonbrynsfärgning åt min kära mor. Sedan har jag varit på vårdcentralen för cellprovskontroll. Det märks att jag börjat komma upp i åren när jag blir kallad till sånt!:P
Men, det är ju bra att dom gör det så man så fort som möjligt kan göra nåt åt saken om det nu skulle vara något fel..

Och ikväll har vi varit hos Ingrid, johans mormor som fyllde 81 år idag. Där blev vi bjudna på våfflor. Och det var inte helt fel må jag säga! Är ju inte precis varje dag man äter det!:-)
Jag minns hur galen jag var i det när jag var liten, åt alltid det hos mormor. Och då kunde jag äta hur många som helst!! Fick då i mej minst fem, helt sjukt ju! Idag åt jag två, och var proppmätt efteråt!:-)

Nu ska jag ta och väcka johan som har somnat på soffan... Tycker att han ska lägga sig i sängen istället så slipper han väcka mej när han kommer klättrandes inatt!

                                               Åhhh snart är vi där!!!
image16

Godnatt! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det e ju så gott me våfflor :) ska fara ner till stan senare och köpa allt. ska också på cellprovskontroll i år men vet inte när..gammkärringar e vi fan..åhh nu e de inte länge kvar innnan ni åker va? vikket datum var det då? nervös? Puss

2008-02-21 @ 08:55:12
URL: http://lena85.blogg.se
Postat av: Lena

Jaha okej..ja då blir det väl nån gång efter juni då :) flyger ni från luleå eller måste ni ner till sthlm? Ska ni fara runt då på olika ställen lr? hoppas ni bor bra då med tanke på alla äckliga småkryp..haha :)

2008-02-21 @ 12:02:57
URL: http://lena85.blogg.se
Postat av: Sofie

Ojoj va jag vill följa med er! Men vi sparar och far tillsammans nästa år =)

2008-02-21 @ 12:43:09
Postat av: Emilia

å så härligt ;) följer med i din väska!

2008-02-21 @ 16:43:03
URL: http://goldenheartt.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

tävling i min blogg!

2008-02-21 @ 19:02:58
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0