Onsdag

Då börjar ännu en dag lida mot sitt slut... Man hinner knappt vakna så ska man lägga sig igen känns det som!:-)
Tycker dagarna har börjat gå så sjukt snabbt... Fast det är ju bara bra, för då är det snart den 4:e Mars... Yes!

Fick ett överraskande sms av Anna igår att hon och Tommy också ska till Thailand i Mars, den 11:e. Och det innebär ju att vi är där en vecka tillsammans, jättekul! Vi kommer dessutom att vara ganska nära varann, eller kanske t om på samma ställe... Dom skulle bo på Karon beach, och vi kommer ju avsluta våran resa i Phuket antingen på Karon eller Kata... Har inte riktigt bestämt oss än...:-)

Och imorgon är det alla hjärtans dag - kärlekens egen dag.
Det är då man ska tänka speciellt mycket på dom som man tycker om, och det kommer jag att göra. Men inte med en massa presenter...
Jag och Johan ska göra nån mysig middag tillsammans, det får räcka!:-)
Vi har nämligen bestämt oss för att inte köpa något åt varann med tanke på den kommande resan. Och jag vet dessutom redan hur mycket han tycker om mej... Haha:P

Nu blir det mys framför tvn... Hejjs!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Okej :) Ja hon passar nog i allt! Jasså okej, gud vilken skillnad det kommer att bli på längden. Less löshåret? :) Tur att hår växer så snabbt om man skulle ångra sej. Ialla fall mitt växer snabbt, hehe. Men så fräscht med kort hår, så blir det mkt tjockare. :) Å gud så skönt att åka till thailand! Dit ska vi nog till jul :) Så i sommar ska jag till spanien, ska bli grymt skönt. ;) Hur länge ska ni vara?

Trevlig kväll! :)

2008-02-13 @ 21:11:07
URL: http://goldenheartt.blogg.se
Postat av: lena

Ja det är en tavla från en ny inredningsbutik här i Umeå, BOOM heter den. Dom har jättefina saker. Vet dock inte om jag ska ha kvar kuddarna, Sugen på en annan färg men vet inte vad, förslag?

2008-02-13 @ 22:03:01
URL: http://lena85.blogg.se
Postat av: lena

Jo det e ju det, men börjar bli lite less nu när man har haft dom ett tag. Ska på stan och titta imorgon om jag hittar nåt. Funderar på att köpa nåt snyggt tyg och sy kuddfodral. Är jättelätt och sy kuddfodral men då gäller det ju att hitta nåt snyggt.:)

2008-02-13 @ 22:23:46
URL: http://lena85.blogg.se
Postat av: Lena

mjaa, det e väl typ EM, MIO , Boom , village, mique, lagerhaus som jag kommer på nu men åhlens har faktiskt fina tyger och village. Får se var man kan hitta. :) tänkte ta lite bilder på lägenheten imorgon så du får se hur vi har det, allt e som på sin plats förutom några grejer i fönstrena. Ska duscha nu sen sova..Puss o Gonatt

2008-02-13 @ 23:08:20
URL: http://lena85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0