Uppladdning

Jag är sämst!
For på stan en sväng för att köpa strumpbyxor. Och när jag väl var inne i stan så upptäckte jag att mobilen låg kvar hemma. Irriterande! Känner mej inte hel utan min kära telefon!:-)
Sen var det såklart inte nog med det, jag köpte mina strumpbyxor och började traska hemåt, halvvägs hemma börjar jag gräva i jackfickan efter nyckeln bara för att kolla så att jag med säkerhet hade med den iaf. Men nädå, jag hittade ingen nyckel. Panik! Utan nyckel och telefon, hur ska det här sluta? Johan var ju såklart inte hemma. Sofie jobbade och Krille är i Kåbdalis... Men till slut kom jag på den briljanta idén att gå på Ica och fråga snällt om jag skulle få låna deras telefon. Det var pinsamt, men funkade... Så johan fick komma hem något irriterad och låsa upp åt mej! Det tackar vi för!:-)
Måste även tillägga att det här är lite utav ett Emelie-syndrom. Nu måste jag skärpa mej! Haha!:-)

Nu sitter jag iaf i lugn och ro framför datorn med en stor kaffekopp. Väntar på att klockan ska bli lite mer så att jag kan börja göra mej klar för kvällen. Har redan bestämt mej för vilka kläder det blir, vilket oftast brukar ta mest tid så det är skönt!:-)

image15

Ser framemot en jättetrevlig kväll med hela gänget! Nog för att grabbarna säkert mest kommer hänga i badtunnan som vanligt. Men vi klarar oss nog ändå:P Det är ju melodifestivalen idag också, så det lär vi ju se.

Kanske kommer upp några bilder imorrn från kvällen.
Sköt om er!:-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men då vet du det nu :) nej hade ingen kamera men det var andra där som tog kort så jag kan ju sno några kort om det skule vara så :) hoppas du får kul ikväll :)

2008-02-16 @ 18:04:00
URL: http://lena85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0