Beck

Jaha, då sitter man här igen... Har sett lite film, blev "Beck - I guds namn" ikväll. Har sett den tidigare men gillar Beck så måste ju se dom gamla filmerna nu när det aldrig mer kommer någon ny:(
Johan ligger och ser Rush Hour 2, men den filmen är inte jag så intresserad av, så då passar jag på att skriva lite här:)



Det gick då bra på jobbet idag, fast jag var grymt virrig och trött när jag väl var hemma. Blev mycket siffror att hålla reda på idag, herregud va folk!
Däremot så måste jag då bara påpeka... När jag hade hand om "golven" i kanske 15min så kom det in en kvinna som verkligen STANK ladugård och koskit... Verkligen jätteäckligt. Hur kan man seriöst gå ute bland folk sådär? Och dessutom gå in i en klädaffär och prova kläder, för det var precis vad hon gjorde. Och naturligtvis skulle hon ha min hjälp. Det var ingen trevlig upplevelse...

Nu har Sofie och Krille varit i luften i snart 4 timmar.... 8 kvar då, sen är dom framme i paradiset!

Dags att göra sig klar för sängen nu, så nattinatti!
Och förresten, tack Lena för att du gav mej en "kommentar" :P

Kommentarer
Postat av: Pernie Bernie

Var jobbar du? Jag gillar oxå Beck :)

2008-01-26 @ 23:56:43
URL: http://pernillaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0