Ett nytt försök

Tänkte att jag kanske skulle ta och skriva nåt lite "roligare"... Kan ju börja med att säga att den här dagen har varit en av dom tråkigaste på länge. Fast iofs, kan vara skönt att bara ha en hel hemmadag för sig själv nångång. Men nog blir jag fort uttråkad nog. Jaja nog om det:)

Något positivt då! Jag och Johan har börjat prata och planera på riktigt att vi ska fara till Thailand! Hoppas verkligen att det blir nåt av det, för det behöver vi. Vi har aldrig varit utomlands tillsammans och det måste man ju som uppleva!:)
Sola, bada och se oss runt, guuud så härligt, MUMS!
Vi har tittat på resor i några dagar nu, och hade först tänkt fara redan den 29:e Januari eftersom att Sofie och Krille är där då. Men det blev lite tight med tid, och framförallt pengar. Så nu siktar vi in oss på början av Mars istället. Hoppas hoppas!

Nu ska jag kila ut med Amie... På återhörande!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0