Fika med Emelie

Har just kommit hem från stan, jag och Emelie har suttit på rollan å surrat och sen gått på stan en sväng. Det var väldigt trevligt.. Blir mycket vi måste prata om när vi inte ses lika ofta längre. Vill att hon ska flytta tillbaka igen ju!:)
Är dock inte alls lika trevligt att gå på stan nu, eftersom att jag inte kan köpa en enda grej.. Däremot så måste jag verkligen köpa nya skor, för mina två älsklingspar har gått sönder massor. Så när det är blött ute (vilket det är ofta nu) så får jag en sjö i skorna, inte alls så kul... Men som tur är så har jag en snäll mamma som ska sponsra lite!

Ikväll blir det mycket lugnt, ska se Let´s dance och sen säkert någon film. mys!

Nu måste jag ner på ica och köpa ingredienser till pannkakan som vi ska äta till middag idag, billigt och bra:P

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0