Godmorgon!

Har just varit och skjutsat mamma till jobbet så har jag bilen idag, det är skönt... Gillar inte att köra Johans bil, eller rättare sagt vägrar köra Johans bil, igen. För första och sista gången jag gjorde det så var det verkligen ingen trevlig upplevelse, bilen är ju knäpp! Och dessutom stor som ett hus:(
Ska till ams 09.00, tur att man inte behöver gå dit allt för ofta för det känns verkligen grymt onödigt. Inte tror jag att det är så många som har fått hjälp genom dom att få fast jobb... Nja, det fixar man nog lättast på egen hand.

Gårdagen blev en hemma-mys-dag. Plockade och grejade här hemma, och sen gjorde jag maten klar till då Johan kom hem från jobbet, blev kycklingwok... Mums!
Sen blev det en lång kväll framför tvn... Gillar Tisdagar!:-)

Idag ska jag som sagt först på ams, sen måste jag in till stan och leta en doppresent till lilla Jolina som ska döpas på söndag. Någon som har nåt förslag? Vad brukar man ge i doppresent? Har köpt alldeles för mycket kläder åt henne, så nåt sånt blir det då inte.. Det ska väl vara nåt mer speciellt, nåt som hon har kvar "hela livet"... Hm:-)

image3

Nej nu måste jag skynda mej lite... Ha en bra dag!:)

Kommentarer
Postat av: Lena

En sån där boken om mig är ju jättekul att få. Sen var jag på dop i somras och då gav en av gästerna sån där "gipslera" som dom kan göra hennes fot och handavtryck på som man sen hänger upp på väggen, kan ju vara kul att få också.

Btw vad är det för tatuering du funderar på då?
Hoppas allt är bra..saknar dig och piteå!!! Puss :)

2008-01-30 @ 11:06:52
Postat av: Maja

Jag köpte nyligen en dop-present, ett litet ängel-halsband på guldfynd. Som en slags skyddsängel :) Kan förresten försöka förklara hur man designar sin blogg över msn, [email protected]!

2008-01-30 @ 15:02:25
URL: http://www.majaroslund.blogg.se
Postat av: Lena

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=28463

2008-01-30 @ 19:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0