Hårfärgning

Hallå!:)

Har just kommit hem från rollan(Nodo), men kallar det fortfarande rollan och kommer nog fortsätta med det! :-)
Jag och tjejerna har varit och fikat, mysigt!
Sitter med hårfärg i håret nu, usch vad trist... Det är nog bland det värsta jag vet, ibland funderar jag på att färga mitt hår mörkt bara för att slippa detta! Men det kommer jag nog aldrig våga tyvärr! Gjorde det misstaget en gång i ja vad kan det ha varit 9:an eller kanske första året på backa. Och det fick vara så 1 vecka och sen blev jag ljus igen:P

Imorrn blir det nog fest hos johanna... Fast jag ska ta det lugnt för jag jobbar på lördag. Börjar dock inte förrän 11.30 men är så sjukt jobbigt att vara bakis då man jobbar. Hade ju faktiskt tänkt va nykter, men lyckades bli övertalad ikväll, typiskt:-) Har hört att kalles ska öppna imorrn också, så jag hoppas att ryktena stämmer den här gången och att det inte är som alla andra gånger! Någon mer som har hört det?

Dags att skölja ur hårfärgen nu... Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Vem mer är gravid? Jag vet bara 3 stycken som jag känner/är bekant till. Men som du säger, vi börjar ju komma upp i åldern.. :-) Lycka till på husvisningen! Håller tummarna :-) Kramar!

2008-02-01 @ 11:46:38
URL: http://www.emmeliwikman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0