Härlig Lördag

Dagen har mest spenderats hemma, har städat och plockat. Duktig är vad jag är!:) Var dock tvungen in till stan en sväng för att köpa mina nya skor! Dom är jättefina fast med ganska hög klack, och det är inte jag så himla van att gå i, så få se när jag vågar mej ut med dom... Blir spännande. Är ju inte särskilt kul att använda nya skor i det här pissvädret... Huvva!

Och jag har inte träffat Johan nåt på hela dagen, han har jobbat och sen spelat och sett innebandy. Men snart kommer han hem och då ska vi bege oss till Frida och Peter för en liten myskväll. Väldigt skönt med en lugn helg, och det blir ju dessutom betydligt billigare så!

Nu ska jag ta och byta om till nånting finare än mina "städkläder" :)

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0