Iskallt!!

Det märks att vi inte haft så mkt vinter än, usch och blä vad kallt det är idag! Har nog blivit lite bortskämd med plusgrader och så!:-) Idag har jag städat här hemma på förmiddagen(som vanligt), och sen for jag in till stan för att träffa sofie.. Blev en fika på rollan, eller numera "Nodo"!:) Inte så fint namn... Förlåt... Men däremot måste jag ge ett stort + för den nya inredningen... Mycket finare!

Imorrn är johan ledig vilket innebär massa ärenden för oss gällande resan. Ska göra bort att handla nödvändiga "apotekgrejer", och så måste johan fixa ett pass. Sen ska jag även skicka min kamera på lagning... Nån klant lyckades ju spilla något drickbart över den på halloween vilket gjorde så att kameralinsen inte vill öppna sig, så jag har fått ta till med våld när jag ska få den att funka. Och det känner jag inte att jag vill slösa min tid på när vi är i Thailand:-)
Ska köpa ett större minneskort oxå så att jag rymmer hur mkt bilder som helst, för DÅ ska det tas kort, det kan jag lova!

Nej nu ska jag skriva en jobbansökan sen krypa ner i soffan framför filmen "Jersey girl", klockrent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0