Jobb, hus, och tatuering

Vilken dag! Vaknade ca 08.20 av att telefonen vibrerade som tusan... Så tittade och då var det Jennie som ringde, ett av hennes barn hade blivit sjuk inatt så hon kunde inte fara på jobbet, så jag fick rycka in istället!:-) Skulle börja kl 9, så då var det bara att skynda sig upp ur sängen, klä på mej och sminka mej och såklart gå ut med Amie.. Och kolla nu, 08.50 stod jag utanför Gina, och dessutom så gick jag dit... Jag är nog en av dom snabbare! Fast då har jag ju sett ut lite som ett skogstroll idag, men det fick gå det också:P

Fick just ett sms av Johan, han vill att vi ska anmäla oss till en husvisning, det huset jag skrev om i förra inlägget... Så vi ska fara dit antingen på torsdag eller på måndag. Och det lär ju säkert inte göra så att man blir mindre sugen, åh!

Ikväll ska jag kanske fara till mamma en sväng igen, vi hann inte sätta upp tapeten igår så kanske blir idag istället.. Beror på henne, så vi får väl se:-)
Annars har jag tänkt "hjälpa" Johan när han ska rita på min blivande tatuering... Den kommer bli sååå fin!

Ska ta och börja med middagen nu... Ha det så jättebra!:-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja visst är det..händer ju så otroligt mkt här i umeå.
Vet ej när jag kommer hem men före ni far till bajsland iaf :)
Vad är det för hus ni ska kika på då och var ligger det? faan va kul ju..:)
nu ska vi se filmen som jag hyrt..hörs Puss!

2008-01-28 @ 20:55:01
Postat av: Emmeli

Tack så jättemycket! Känns så spännande. Kan på något sätt inte riktigt fatta att jag har en bäbis i magen, men det kommer väl.. :-) Har aldrig sett att du har en blogg, så man fick sig många uppdateringar! Husvisning lät intressant; Vars var den? :-)

2008-01-31 @ 18:04:55
URL: http://www.emmeliwikman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0