Jobb

Godkväll!:)

Är just hemkommen från Johans föräldrar, vi har ätit middag där idag eftersom att jag jobbade till 18.30. Och den tiden har man varken tid eller ork till att laga mat, iaf inte jag:-)
Har jobbat på Gina idag, har varit en rörig dag med tanke på att jag har stått i kassan i närmare 6 timmar i sträck för att få in rutinerna lite bättre. Men det har då gått bra, och nu känner jag mej dessutom mkt säkrare!
Nu ska jag inte jobba förrän fre och lör, så några vilodagar blir det. Måste fara och ta sprutorna inför Thailand och köpa andra nödvändiga grejer, så det blir perfa!

Nu ska jag lägga mej och slöa framför tvn, är snart I huvudet på Gynning, så det har jag då tänkt se.. Var ju ändå lite road av det programmet förra tisdan så!:-)

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0