Lugn helg

Har just varit och träffat sofie, gah vad jag är avis nu! Skitungarna far ju idag till Thailand! Jag vill också fara nu nu nu ÅH:-)
Men jag får försöka att tänka positivt, vi har ju vårat kvar:P

Ska snart fara in till stan, börjar jobba 12 men måste göra lite ärenden innan. Så nu sitter jag å väntar på johans mamma som är så snäll och ska ha Amie medans jag jobbar och dessutom slipper jag gå! Är ju inte så långt, men inte tackar man nej till skjuts ändå! Gruvar mej lite för idag, för det kommer vara mycket folk. Är ju löningshelg och då brukar folk vara shoppingsugna... Även jag:-) Var nog mkt folk igår och då tycker man ju ändå att folk borde jobba, men nädå.. Nog hann dom flesta in och handla kläder ändå, jajemän!

Gårdagen spenderades mest framför tvn, först såg vi let´s dance.. Eller mest jag, johan är väl inte SÅ insatt:P Och sen såg vi en film, och det var nog samma där, att han inte var så intresserad.. Bara namnet säger ju allt "kärlek på menyn" :-) Den var söt och rolig. Jag älskar romantiska komedier!

Thailand snart! Försöker jag att intala mej själv... Men jag vet ju att det kommer kännas som en evighet dit...

Nej nu måste jag fara! Ha det underbart!:-)

Kommentarer
Postat av: Lena

Men snuttan..har du skaffat en blogg :) kanske jag också ska göra så du får följa me livet in U-town..haha

faan va jag också vill fara utomlands..men det blir ju i sommar förhoppningsvis men det skulle ju inte vara helt fel att fara nu när det är vinter..

ska jobba natt ikväll o börjar snart..21-08 och samma imorn sön..

men ha de bra så hörs vi..Puss o Kram

2008-01-26 @ 20:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0