Pannkaka

Håller på att tvätta för fullt nu.. Amie har nämligen spytt på en av mina älsklingsfiltar inatt:( Men det går nog bort hoppas jag, däremot lär den ju inte vara lika fin efter en vända i tvättmaskinen, men det är smällar man får ta!

Har ätit pannkaka idag, det var ovanligt gott. Kanske för att jag var så sjukt hungrig, vad vet jag:-)
Vi försöker att äta så snålt och billigt som möjligt nu, men det är inte det lättaste... Jobbigt att behöva tänka efter vad man kan och inte kan handla. Fast det är ju klart värt det sen!

image4


Angående dop-presenten så fick jag ett bra tips av Maja, tror det blir något sånt... Så det tackar vi för!:-)
Nog är ju en bok där man skriver om hennes liv också bra, men då är ju frågan... Hur många av dom 60 gästerna kommer med en sån inslagen?:p Känns som en ganska "vanlig" grej... Så då är nog det andra ett säkrare kort!

Nu ska jag ner till tvättstugan, och sen lägga mej och se Roomservice... Adios!:)

Kommentarer
Postat av: Lena

Jaha det låter bra, ingen bild på tatueringen då? ska iväg o jobba natt snart ..21-08

2008-01-30 @ 20:07:53
URL: http://lena85.blogg.se
Postat av: Emmeli

Jo, jag har redan fått bäbismage. Men det är ju inte själva bäbisen som syns, utan det är livmodern som har rest sig och tryckt upp tarmarna! haha, mysigt va? :-) Genetiskt, så jag skyller på mamma! Men eftersom det redan syns en utveckling lär jag bli ganska stor om magen. Men vad kul att ni har funderat på hus iaf! Annelund är ju rätt populärt så det lär nog bli budgivning också.. Men man får ju också tänka att hus är en väldigt bra investering! Men man måste ju ha råd att leva också :-) När var husisningen?

2008-01-31 @ 22:26:22
URL: http://www.emmeliwikman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0