Thailand!

Yes, idag har vi bokat våran resa till Thailand:-) Vi åker den 4/3 och blir borta i 2 veckor.. Det känns hur kul som helst, ojoj! Vi har bokat två nätter i Krabi och sen får vi se vars vi hamnar, hotellet ser dock jättefint ut så man vet ju aldrig, vi kanske stannar där längre...
Så nu blir det att leva så fattigt som det bara går, och det är det värt! Mitt klädmissbruk får jag lägga åt sidan ett tag:P
Däremot så måste jag fixa en större ryggsäck och nån ny bikini, det är ett måste!


image1


Där är lite av hotellet som vi ska bo på de första nätterna... Hoppas att det är lika fräscht som bilderna visar:-)

Nu måste jag ringa några samtal... Johan, du är finast! Vi ska mysa så gaaaalet mycke älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0