Torsdag

Vaknade kring halv 10 imorse, och insåg ganska snabbt att det var skitväder ute med tanke på att sovrumsfönstret var igensnöat och hela lägenheten var mörk och trist:(
Men har iaf tagit tag i vissa grejer... Har varit med johan på polisstationen och fixat hans pass, lämnat in kameran och tyvärr har jag varit tillbaka med skorna jag köpte... Så morgondagen kommer först att spenderas på jobbet mellan 12-15 och sen måste jag ut på jakt efter ett par mer passande skor för denna underliga vinter!

Nu har johan varit och hyrt en film som han ligger å ser på... Och fast man kanske kan unna sig det en sån här dag så har jag inte ro i kroppen, vet dock inte riktigt vad jag ska hitta på istället men funderar!:)

Måste iaf gå och handla, så det skulle jag ju iofs kunna roa mej med nu... Jepp så blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0