Sorry...

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, har dock inte haft internet ett bra tag och så har jag haft fullt upp med annat.. Det här med flytten har tagit enormt mycket av min tid eftersom att jag jobbar dagtid så hinner jag ju aldrig pyssla då tyvärr...
Trivs då iaf redan jättebra här, förutom dom urtråkiga tapeterna som vi är tvungna att leva med till i slutet på augusti eller kanske ända till september. Och det är ju väldigt trist med tanke på hur mycket tapeter och speciellt fondtapeter gör. Och dessutom så ids jag inte börja hänga upp några tavlor och annat förrän det är tapetserat... Men annars så är det jättebra ;)
Har äntligen fått den nya tv-bänken och idag har vi även hämtat det nya soffbordet. Det ska monteras ikväll... Och tidigare i veckan så släpade jag hem en ny byrå också :p

Nu ska jag ta och börja med den sena middagen pga antnästrippen, och sedan ska jag färga min enorma utväxt jag har lyckats få. För imorgon eller på söndag ska jag nämligen få lite mer och längre hår! Och då är det ingen höjdare med utväxt, sådeså!
Så ni får nöja er för den här gången så återkommer jag väl så småningom om ni har tur.....:)) heeejs

Kommentarer
Postat av: Sofie

hehe joo säger till nästa gång =)

2008-07-05 @ 09:33:31
URL: http://sofiea85.blogg.se/
Postat av: Lena

jag har faktiskt också uppdaterat nu :) kommer ju hem på ons...åhh vad jag längtar!

2008-07-07 @ 21:54:38
URL: http://lena85.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej Anna!



Skorna kommer från Skorett! Visst är dom söta?

Det fanns några par kvar..:)



Kram/Anna

2008-07-24 @ 00:08:04
URL: http://annamclindberg.blogspot.com
Postat av: Anna

Märket heter Tiamo och priset är 399:-



Egentligen ganska billiga skor men nu när allt annat är på rea så blir man ju lite snål :)

Hoppas att du hittar rätt storlek!



Kram!

2008-07-24 @ 09:34:39
URL: http://annamclindberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0